zondag 4 mei 2014

Tweede velddienstdag

Vanmorgen weer in de VD gegaan . De aktie was bij br. Pinas. Drukke opkomst. Veel afspraken
met elkaar gemaakt gisteren in de zaal. Dat werkt heb je steeds een goede opkomst. Beetje 
regenen maar was gelukkig gauw weer voorbij. Konden gewoon doorgaan met prediken.ik was
Mari min en Joyse was mer Yvonne. We werden met vieren in de muziek wijk gedropt en werkten
Systematisch de blokjes af. Veel Hindoestanen maar wel luisteren . Bij eentje mogen we zondag terugkomen dus succes. Daarna met Mari min 2 nabezoeken gedaan. En toen even naar de  groente
markt gereden. Hollandsce emigrante ontmoet uit Amsterdam en die woont in Saramacca met haar
man. Moet ik dus ook even langs. Woont vlakbij de zaal (Groningen) in Saramacca. Dus we hadden
weer een gevulde dag. En nu ga ik zo naar Ruud en Ruth Telg om daar te gaan eten.hieronder nog
3 velddienstfoto's van vandaag.




4 opmerkingen:

  1. Hoi, iddo en Aimée hier.
    We worden er jalours van!
    Heerlijk om te zien :)
    Heel veel plezier toegewenst, en dat je maar snel leuke studies mag oprichten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe je de groetjes aan Rudy en Ruth en zeg maar dat ze de logeerkamer maar alvast klaar moet maken hi hi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Rob ziet er goed uit daar. En lekker zonder stropdas in vd heerlijk. Leuk om je zo te volgen grtjs alef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Rob, Je kent me niet maar ik kwam op jouw blog de namen Ruud en Ruth Telg tegen. Deze namen ken ik als die van oud-collega's bij Arbvo Rotterdam. Ik ben erg benieuwd naar hun emailadres. Kan je me dat geven?
    Toon van Winden

    BeantwoordenVerwijderen